MyPhotoLUVers

Jumaat, Ogos 06, 2010

Gaul OK !.. Cari Duit pun OK !!!



Melancong merupakan salah satu aktiviti yang amat menyeronokkan. Tambahan pula, ia memberi banyak mantaat. Semua manusia mengimpikan tempat yang indah untuk dilawati dan menghabiskan masa cuti bersama keluarga setelah penat menjalani kerja seharian. Negara kita mempunyai banyak tempat pelancongan yang menarik dan sesuai untuk dijadikan destinasi percutian.


Dengan melancong kita akan dapat menambahkan pengetahuan dan meluaskan pandangan ke tempat-tempat yang belum pernah kita lawati. Contohnya kita akan dapat melihat kebudayaan yang diamalkan di sesebuah tempat yang jauh berbeza dengan tempat kita. Selain itu, melancong juga dapat melapangkan fikiran. Fikiran kita perlu juga direhatkan daripada terus bekerja.


Melancong juga mengeratkan hubungan kekeluargaan. Hal ini amat digalakkan oleh kerajaan memandangkan institusi kekeluargaan kini semakin longgar. Ibu bapa yang sibuk bekerja serta anak-anak yang sibuk dengan urusan pelajaran dapat bertemu dan bersatu serta mengukuhkan hubungan yang kian longgar.


Melancong juga kita dapat mengisi masa lapang dengan perkara yang berfaedah. Anak- anak terhindar daripada melakukan perkara negatif terutama pada waktu cuti sekolah seperti bercampur gaul dengan remaja yang rosak akhlak. Ibu bapa juga dapat mengetahui aktiviti anak-anak kerana sepanjang waktu melancong, anak-anak sentiasa bersama mereka


Melancong bersama keluarga banyak faedahnya. Jadikan aktiviti ini untuk mengeratkan lagi silaturahim antara keluarga dan merehatkan tikiran yang dipenuhi dengan bebanan kerja.


Pada masa sekarang, sambil melancong Anda juga boleh mendapatkan komisyen sebanyak USD 500 dan USD 10,000 berulang-kali dengan mendaftar di TVI Express . Untuk keterangan lanjut sila hubungi,


Saiful Faizal Juari 019-760 6011

Ria Marini 012-700 8983

Ziella & Nazrill 019-753 9660

Group RINI_003 Johor Bahru, Malaysia.


Untuk mereka yang berada di Indonesia,

Untuk keterangan lanjut sila hubungi,

Pak Khaidir Mudahar Amin

Batam, Indonesia.

Mobile Phone. 0062811700831


Atau Layari laman web kami,



Jom melancong...! Kapan lagi...? Kalau bukan sekarang....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan